Background image

betydning

global leadership

PÅ INTERNASJONAL FÅR DU:

Et internasjonalt fellesskap i en internasjonal menighet

Innsikt og erfaring med den kristne troen

Utvikle deg som leder i et trosfylt miljø

UNDERVISNING

Man kan også gå på Acta bibelskole dersom man har statsborgerskap utenfor EØS, selv om vi da har en begrensning på antall plasser. På fellesundervisningen legger vi til rette for oversettelse til engelsk, men vi har også enkeltdager, fagbolker og opplegg som er tilrettelagt for engelskspråklige. Søknadsfrist er 1.februar, våren før det aktuelle skoleåret. Her gjelder å være tidlig ute.

Studentvisum MÅ søkes så tidlig som mulig på UDI sine nettsider.

PRAKSIS

Ved å være del av en kirke med internasjonalt fellesskap, finnes det både en plass og en praksisplass tilpasset den enkelte og ditt interesseområde. IMI-kirken har også egne huskirker lagt til rette for nye landsmenn og internasjonalt fellesskap.

TEAMPERIODE

ØKONOMI

*Dette er skolepris for studieåret 2024/25.

Acta Bibelskole er godkjent og kan fullfinansieres ved hjelp av Lånekassen. Du får et grunnbeløp der 40% omgjøres til stipend når du består skoleåret. I tillegg kan du også søke lån for skolepengesatsen. Her kan du søke om lån og stipend for bibelskoleåret.

Gunnar Warebergsgt. 15, 4021 Stavanger

Tlf: 51 84 21 60 (Sentralbord, IMI)

Epost: acta@imikirken.no

Sosiale medier