LOVSANG

sang for å gi ære til Gud for den han er, og det han har gjort

PÅ LOVSANG FÅR DU:

bli en del av et av Norges mest spennende og dynamiske lovsangsmiljø

skap og utgi en utgivelse ledet av IMI sitt erfarne produksjonsteam

Sammen med de andre linjetilbudene tilbyr vi solid undervisning og opplegg i troslære, bibelfag og personlig utvikling. Her vil du vokse og gjøre deg erfaringer med Jesus og ikke minst bli tryggere i hva du tror på.

Like viktig er det at du sitter igjen med kunnskap og erfaring som du vil ha bruk for i framtiden. Derfor vil du dra enorm nytte av å bli kjent med og en del av lovsangsmiljøet i IMI-bevegelsen. Dette er et miljø som kommer til å være der for deg også når skoleåret er over!

Hos oss kan du være fra nybegynner til erfaren innen lovsang. Det praktiseres lovsang hver eneste dag og i mange ulike former – så vi finner praksis som er tilpasset ditt erfaringsgrunnlag!

Det ledes lovsang nesten hver eneste dag i IMI-bevegelsen. Her finnes mange muligheter for deg å utvikle deg i dine gaver og ikke minst bli personlig kjent med alle menneskene som fra før leder lovsang i IMI-kirken, IMPULS eller Åpen himmel.

«Teamperioden» er ofte et høydepunkt for mange. Sammen går vi prosessen fra å skrive lovsanger til å utgi et profesjonelt sluttprodukt på digitale plattformer – tidligere produksjoner kan du finne på for eksempel Spotify og Youtube. Vi ledes av det samme produksjonsteamet som står bak utgivelsene til for eksempel IMPULS eller IMI-kirken.